Senaalyaamm Iyi gunler anneler benim kizim 9 aylik yuzunde morluk var doktora goturdum hemanjiom dedi buyudukce gecer dedi ama suana kadar kuculme filan olmadi basina gelen varmi cilt doktoru onereceginizz biri varmi istanbul icin tesekkurler
Oznurckose1 Senaalyaamm benim oğlumun yüzünde değil ayağının altında 13 aylık hala geçmedi çocuk doktorumuz geçer demişti ama şimdiki kontrolune giderken bununla ilgili bölüm varmış yalnızca buna bakan ona gidicez
Senaalyaamm Oznurckose1 pki o bolum nerde acaba hangi hastane en azindan bizde gideriz daha detayli bilgi aliriz
Senaalyaamm Merve2756 yok hayir benim ki mor ayni dusmus gibi az bisey kilcal damari gozukuyor ve cok sicak oluyor
Mom34 Senaalyaamm benim kızımın ensesinde var ama rengi çok açıldı belli bile olmuyor. İki yaşında bu arada, zamanla geçecektir.
Emilya_97 Senaalyaamm evet götürdük bana timasol 0.5 damla kullansang küçülür dedi onu kullanıyorum şu an küçülmeye başladi
Mom090 Senaalyaamm bildiğim kadarı ile moğol diğer adı ile mongol lekesi zamanla geçiyor bir sorun teşkil etmiyor bir araştır istersen
Emilya_97 Senaalyaamm cocuk Hematolojisine götürmeniz lazim eğitim araştırma hastanelerinde var. Bide facebookda Hemanjiom kardeşler diye grup var onlar doktor konusunda size yardimci olurlar.Banada saolsun forumdaki arkadaşlar tavsiye etiler facebooku ordan çok şey öğrendim