elaveannesii biberona ya da alıştırma bardağına koyun öyle verin istediği kadar içsin. zaten abartı çok içemezler daha. yani bebeğin istediği kadar verin suyu. hele de ek gıda dönemine geçince su en büyük kurtarıcı oluyor katı kaka kabızlığından. zaten de 1 ayınız kalmış yani artık bebeğinize su verin ki alışsın. benim bebek bazen biberonla az içiyor, hemen kendim takviye çay kaşığı ile veriyorm ben günlük alımı çok az olursa eğer suyu. ek gıdaya da geçtik o yüzden