Merhaba güzel anneler ben 32. Haftaya kadar çalıştım ve 32den 37e çalışamaz raporu aldım ve çıktım işten 21.01.2021 de doğumum oldu bundan sonra yapılacak işlemleri eğer biliyorsanız bana sırayla yazabilirmisiniz mesela muhasebeye tekrardan birşey vermeme gerek var mı
Veya devletten ne tür bir destek alicam maddi olarak ve bunlar için birşey yapmam gerekiyormu