Mom16 Arifcan sudocrem haricinde hiçbir şey kullanmadım ben çok etkili inşallah sizde de etkisini gösterir geçmiş olsun.
GeceMavisi Arifcan benim 9 yaşında kızım var onun bebekliğinse kullandm 4 aylık oğlum var suan devam ediyorum cok memnunum tek sürmeye geçiyor
Ogulcan Arifcan rica ederim canım inan onu kullan başka birşey kullanmana gerek kalmayacak ben en iyi pişik kremi diye aldım hiç bir işe yaramadı bi sürdüm sarı kantaron yağını sabahına azaldı ertesi gün hiç birşey kalmadı
GeceMavisi Ogulcan ben büyük kızımda da kullanmıştm hiç bi sıkıntı görmedim oğlumda da kullanıyorm sadece travazol iyi geliyor bilemedim
Elif_1309 Arifcan canım bizimki de öyle doktor madecoskol diye bir ilaç var onu verdi o iyi geldi bı doktoruna Daniş kullan .
Ogulcan GeceMavisi iyi gelir mutlaka ama dediğim gibi kortizonlu onu örnek veriyorum vajinal efeksiyonlarına ve mantar için veriyorlar yetişkinler için yüzde oluşan egzemaya veriyorlar ve zamanla cilt tabakasını inceltiyor
Selen92 Arifcan canım trosyd al sür üzerine sudokrem sür ertesi gün pişik falan kalmaz bana dua edersin en en etkilisi ✅
Arifcan Selen92 cok sagol canm benım ya cok iyisiniz hepiniz bütün anneler 🤗😘🙏🏻 Canm denıycem sımdılık bir arko kremı denedım bakalm hayırlsıı gecmesse birde senın önerini denıycem 😘
Selen92 Arifcan Ne demek canım 🙏Ama Arko krem geçirmez bir de pişiği geçtikten sonra her zaman altını kuru tut önce kuru bir havluyla sil sonra tak bezini
Arifcan Selen92 şimdilik sürdüm biraz kızarıklıgını almıs canm arko krem bakalm gecmesse eger sızın yönlendirginizi alıp kullanıcam birde ❤️
balyanak52 Crn123 bende canım aynen burda bu forumda okudum denedim annemde biraz kilolu ondada pişik oluyo onda söylemişti oda çok memnun kalmıştı hem hızlı iyileştiriyo hemde uygun