Arifcan Annenler hametol kullandım pişigimiz gecmedi bepanthol kullandm oda yaramadı bebegıme pişgmz gecmedı eczanede bu kremı onerdi aldm kullanan varmı bu kremı ?
balyanak52 Arifcan canım fotoğraf yok ama ben oğlum pişik olunca arko krem tüp ondan kullanıyorum ertesi gün yok oluyo şiddetle tavsiye ederim
Epifenomen-gkc Arifcan canım adı üstünde bunlar PİŞİK ÖNLEYİCİ KREM.yani pişik olmasın diye düzenli kullanıldığında etkili. Pişik kremi almalısınız,sudocrem kullanın etkili olur olmazsa doktora gösterin ileri pişiklere pişik önleyiciler etki etmez
Ebruili Arifcan desitin mor renk bizde ilk kullanımda işe yaramıştı doktorumuzun yönlendirmesi ile kullanmaya başladık aynı zamanda oksizinc de işe yarıyor
balyanak52 Arifcan bunlsr zaten pişik olmadan kullanılıyor pişik olmasın diye hergün sürmen lazım pişiğe yaramıyorlar pek bunu kullanmadım belki kullananlar vardır
Arifcan balyanak52 simdi yükledım canm hiç düşünemedim keske daha önce sorsaydım canm ya eger buda işe yaramassa onu alırım cok kötü oldu bebegımın poposu ve bacak agrası 🙁
Feraye_ balyanak52 soyleidigniz krem normal bizim kullandigimiz arko ne mi yoksa bebekler icin pisik kremimi bi soylermisiniz rica etsem😍
Elif_1309 Arifcan canım bizimki de öyle doktor madecoskol diye bir ilaç var onu verdi o iyi geldi bı doktoruna Daniş kullan .
Arifcan DilaraYigit1 mustela sordum bütün eczanelere hiçbiryerde yoktu sipariş üzerine getiriyolarmıs canm 3 4 gğne gelır dedı bende bunu aldm oyuzden
Mom090 Arifcan mustela hiç işe yaramadı bizde ben oksizinc ve trosyd kullanıyorum onlar hemen düzeltiyor mustelada pişik önleyici
balyanak52 Arifcan bebeğiniz kaç aylık bezi çok sıkı bağlayınca da pişik oluyo hiç hava almadığı için bebim oğlumda çok sıkı olunca yada zıbın küçük gelip sıktığında da öyle oluyo belki ondandır
pamuksekerinannesii Arifcan kesinlikle sudocrem öneriyorum mükemmel bir mucize kremi en büyüğünden aldim eczaneden 110tl mi neydi kocaman baya gidiyor onu deneyebilirsin
Arifcan balyanak52 bebegım 2 ay 18 günlük canm 6.100 gram 3 numara bez kullanıyorum sıkı dgıl aslında tam oluyor 4 numaramı alsam acaba ondanmıdırkı
DeletedMom2893 Arifcan ben eczaneden el yapımı pişik kremi aldım onu kullandım ertesi güne geçmişti eczacılar kendileri yapıyor kremi deneyin isterseniz çokta pahalı değil.
Arifcan DeletedMom2893 eger canm bu kremde gecırmesse o dedıgınızı yaparım eczaneye yaptrırım fiyat nekadar acaba ?
Mom44454 Arifcan yediklerinizden de olabilir ben bir ara bez değiştirdim bez pişik yaptı sandım meğerse domates pişik yapıyormuş oğlumu
Arifcan Fato55 sordum eczenelere canm yoktu siparıs uzerıne getırıyolarmıs 3 4 güne bende beklemek ıstemedım bunu aldm oyuzden
DeletedMom2893 Arifcan onlar hazır zaten siz gittiğiniz zaman el yapımı pişik kremi almak istiyorum diye söyleyin onlar veriyorlar. Ben küçük boy aldım 15 TL büyük boyu 20 tlydi.