Kiminannesibu Kızlar perma yaptırmak istiyorum ama yok dökülüyor yok yanıyor gibi olumsuz yorumlar duyuyorum acaba doğruluk payı nedir?
Melisinannesi_ Kiminannesibu ben yaptırdım maf etti saçımı kısacık kestirdim bende kafa derimde döküntüler yaptı baya çektim yani
Karas Kiminannesibu tavsiye etmem memnun olan kimseyi duymadım çevremde yandı saçları hep hem görüntü açısından da gerçekten kötü
Happydef Kiminannesibu yorumlarda çoğu kişi yandı vs demiş ama ben yaptırdım neredeyse 7 8 ay kullandım hatta daha da giderdi düzleştirmeseydim. Yanmayi geç kırık bile olmamıştı ama saçlarım bakımlıdydi yaptirdigimda boya kırık falan yoktu. Kuaförde önemli
Melisinannesi_ Kiminannesibu kıvırcık saç kaynaklar var sedat biga yapıyor çok güzel bir değerlendir istersen kaynak olduğu da belli olmuyor çok kolay kullanımı benim fikrim tabi siz bilirsiniz ama ben perma önermiyorum
Kiminannesibu Melisinannesi_ bunu duymamıştım araştırayım ama o kadar uğraşamayabilirim sürekli evde anne topuzu yapıyorum bebişle bakamıyorum permaya nasıl bakacaksam 😅
Melisinannesi_ Kiminannesibu valla canım perma pişmanlıktır 😀😀 o kaynak uğraşmak istemiyor analık zor anacım😀😀😀
Kiminannesibu Happydef benim saçlarım daha önce hiç işlem görmedi gür saçlarım yok beni tedirgin eden o dökülürse daha da azalabilir korkusu
NidaLina131020 Kiminannesibu 12 yasindayken heves ugruna teyzem ilacli perma yapmisti sacima cok istemistim ve sonuc sacim yandi totisimden asagida olan saclarimi küt kestirmek zorunda kalmistim avuc avuc dokuluyordu 🙄
Happydef Kiminannesibu ben ablam ve 3 kuzenim yaptırdı bir dönem sulaleyi sarmıştı Perma aşkı hiçbirimiz sorun yaşamadık 😅 ablamla benim saçlarım gürdür ama kuzenimin değildi daha çok görünsün diye 2 3 kere yaptırdı hatta