Nodira_90 sadece anne sütü alıyorsa eğer sürekli ıkınıyor ve gazı çoook kötü kokuyorsa doktorunuza danışın lavman yapın. Benim kızım 5 gün kaka yapmadı iki üç günde bir kere mama alıyor genelde %95 anne sütü alıyor. Ama inanılmaz gazı kokuyordu tüm odaya yayılıyordu ve sürekli kaka yapmaya çalışır gibi ıkınıp kırmızı oluyor sonra ağlıyordu. Doktorumuz lavman yap rahatlasın demişti. Tam 5 kere dolu dolu kaka yaptı birikmiş yapamamış sıvı da değildi kabıza doğru yol alıyormuş fark edemedim. Böyle bir durum varsa doktorunuza sorun yoksa eğer birkaç gün daha bekleyin sabah akşam zeytinyağı içirin