MutluMommy

Canım bunu bir oku istersen kayisi kıvamı için henüz erken doktorumuzda o sekilde söylemişti hayvansal bir gıda olduğu için bakteri uretebiliyormus o yüzden tam pişmiş vermek gerekiyor. Tabi doktorlarin fikirleri kişiden kişiye değişiyor yine karar senin 🤗
Mesela ben tadım yaptirdim bebeğime çok şükür alerjik bir duruma rastlamadık, 3 gün kuralindan sonra yumurta sarısı haşlayıp,yoğurt ve 1 çay kaşığı pekmezle karıştırıp verdim kahvalti olarak çokta severek yedi. Araştırıp birçok bilgi edinebilirsin bu konuda 😊