Şimdi anlatıyorum. Özel bir şirkette çalışıyorum. 5 yıl önce girdim. Aynı bölümde 3 kşi idik. İş yükümüz aynıydı. Bölümümüz 2 ye ayrıldı ve içimizden birini o bölüme verdiler. Bu arada diğer bölüme verilen kişi benden 6 ay sonra işe girdi. Neyse şimdi sorun şu ki bizim maaşlar aynı. Ama iş yükü biz 2 kişinin daha çok. Diğer arkadaş kendi bölümünde yatıo resmen. Çoğu işide bizim bölüme veriolar. Sizce haklıszlık değil mi bu. Aynı maaşı almamız. Sonuçta iş yükleri farklı.. Siz ne düşünüyorsunuz?