Eliztosum_ Kızlar gogus ağrısından kıvraniyorum artık 37 günlük anneyim ilk günden beri artan bi acıyla hemde. Iyilesicek diye beklerken daha kötü oluyo. Yaralar açıldı hep kanıyo kenarlari da tahris olmus gibi kıpkırmızı. Maddiyattan dolayi alamadim gümüş kapakları ama onlar harici denemedigim de kalmadi.Elinde olupta uygun fiyata vermek isteyen var mi ya
Laborant Eliztosum_ ben kullanıyorum silvernurse onla anca acısı geçti kesinlikle kullanmalısın bırakmayı düşünüyorum üç aylık olduk artık
Sltn Geçmiş olsun kizariksa bir doktora git istersen mantar ya da enfeksiyon olabilir 2 ay çektim bende gerçekten çok zor suan 6 aylığız bu sefer de ısıriyor.gümüş kapak fayda etti bende gerisi ise yaramadı doktora gittim genel cerrahiye mantar ya da enfeksiyon çıkmamisti sizinki ilerlemiş doktora gidin derim kanama Vs bunları gumuskapak geçirir mi bilmem.benim ki tahristi beynim zonkluyordu gümüş kapak fayda etti ama dedigim gibi sizinki ilerlemiş bi gözükün isterseniz.çok geçmiş olsun inşallah bian önce geçer gerçekten yaşamayan bilmez.
Eliztosum_ Sltn Aynen oyle gercekten yasamayan bilmez zulüm gibi bisey. Tam gecti diyorum tekrar ayni şey. Gözü parayı da gormuyo insanin artik oyle bi acı ki. Hafta sonuna giriyoruz bide nasıl dayanicam 😭😭
Sltn Eliztosum_ lahana yaprağını sıcak su da hafif hasla onunla kapa göğsünü tamamen iyileştirmez ama rahatlatır dursun emzirene kadar.pazartesi git doktora mutlaka.
Eliztosum_ Sltn yaptım onu da denedim ama inan bi faydası olmadi. Süt indiginden mi ne anlamadim ağrı var bide sızlıyo fena. Sütüm de iyi cok sukur sürekli akıyo ama lohusa psikolojisiyle bu acılar inanılmaz bi hal aldı 😭
Sltn Eliztosum_ o zaman enfeksiyon ya da mantar olasılığı yüksek keşke sabahtan bi gitseydin ya.garmastan krem kullanan olmuş ben kullanmadim ama belki o ise yariyordur pazartesi kadar.kuru tutmaya çalış.
Sltn Eliztosum_ valla bende herseyi kullandım geçirmedi 2 ay çektim bana bepanthol verdi doktor ama emzirmeden önce iyice yikamam gerekti bebek emer diye sürmedim yağlı çünkü.letgoya ya da tutumlu anneye bak orda satan illaki vardir