Egeefe Bebeklerinize aylık konsept çekimi yapıyor musunuz? Konsept önerileriniz var mı ? Ve kullandığınız bir photoshop programı var mı? (Iphone’da olan).
Duruyaman Egeefe ben yapıyorum ama efekt yada program değil. Kafama ne eserse. Sonra da fotonun altına yazıyorum bişeyler. İstersen bakabilirsin ylmzgmzeee instagram hesabım.
Damladerin Egeefe bende kafama göre takılıyorum çok resim paylaşıyorum konsept mevsime göre ayına göre değişiyor
Deleted2 Egeefe proğram kullanmadan kendim çekiyorum canım 3.ayı bekliyorum ekle sana ordan atayım ben yayınlamadım instagram da 😊semsednzylmz
ALYASNB Bende 8 ay boyunca kendim evdeki meteryalleri ve kıyafetleri kullanarak yaptım hatta haftaya 9. Aya gireceğiz o bile aklımda istersen melzasenbasaran hesabımdan instadan bakabilirsin tatlım☺️☺️
Egeefe [bilinmeyen] istek gönderdim canım kabul edersen sevinirim fikir alayım. 1 aylık olduk bugün 😊
Egeefe BabyBoo ve baby snaps diye iki program buldum ben ama çok inceleyemedim daha idare eder gibi isterseniz bakın siz de.