Gokturkum25 1 aydan fazladir doğum yaptim ama kabızlık sürekli var neden acaba ?? Nedenini bilen var mi ? Emziriyorum diye mi ? Ve bu süreç ne zaman son bulur 😬😔
Hilaldgsn Gokturkum25 ilaç almanda fayda var kendisi geçmez kolay kolay aile hekiminden alacağın ilaçla rahatlarsın magnesie calcinee diye bi toz kullandım ben iyi gelmişti
esraesma Gokturkum25 Bende bikaç ay çektim sonra kendiliğinden geçti bilseydim ilaç falan kullanırdım boşuna o kadar acı çektim