Alinlina Merhaba arkadaşlar 2 ay 24 günlük ikizlerimden birinin bıngıldağı erken kapanmış nörolojiye gidicem bu yüzden başına gelen var mı acaba ?
Naylonbranda Alinlina üç aylık bebeğim kapanmak üzere düzenli kafası buyuyosa problem yok dediler,takip edilmeli dendi insllh düzenli büyür arada kafama takiliyo benimde
MuhammedAmine Alinlina Kafa çevresi düzenli büyümeye devam ederse İnşAllah sorun olmuyor ama takipte kalmak gerekiyor .
Balkupum2505 Alinlina kacinci ayda kapanmasi gerekiyo acaba bizde 8 ayligiz az bi aciklik kalmis normalmi acaba
Ruhak Alinlina şöyle kafa çevresi büyüyorsa sorun olmaz ama büyüme durursa kafası çok küçük kalır ve beyin gelişimi yavaşlar.. Doktor takibinizi sık yaptırın.. İnşallah sorun yaşamazsınız
Naciyedinc Evet yakın akrabamın başına geldi doktor muayenesine gitti düzenli olarak. Hiçbişey olmadı elhamdulillah
Naylonbranda Naciyedinc son iki üç senedir hemşiremiz çok sık karşılıyoruz özellikle erkek bebeklerde dedi insllh bişey olmaz
Mom62636362 Alinlina mutlaka doktor kontrolüne devam edin, özellikle aşılardan önce götürmeye gayret edin