Dygudfne Prensescik biz 6. Ayda doktor kontrolüne gittiğimizde 2 numara mamaya geçtik dedik 1dende devam edebilirsin dedi aklıma o geldi yazmak istedim ☺️ Biz 2numaradan devam etmeyi tercih ettik
Prensescik Dygudfne bn olsa 4 devam edicmde olmadığı için onu vericem galiba inek sütü başlamak iştemiyorum şuan kaşık mamasini biberondada yapan varmis nasıl olur onuda bilmiyorum