DilaraYigit1 Kızlar bebeğim 7 aylık ben 9 haftalık gebeyim, 3 5 hafta sonra memeden keseceğim mecburen doktor tavsiyesisi ile . Bebeğe devam sütü mü kullanmam lazım yoksa başka birşey mi . Tecrübesi olan var mı . Bebeğim illa devam sütü mü kullanmalı 🤷🏻♀️
Gamzosgamzos Mamadan bahsediyorsan evet canim kullanilmali kizim 13 ay 8 gunluk doktorumuz 2 yasina kadar devam etmemiz gerektigini soyledi
Mom9 DilaraYigit1 valla bende hiç kullanmadım ama devam sütü marketlerde falan oluyo bildiğimiz süt gibi 😅 bi kere inceledim +1yaş yazıyo ve içinde fruktoz, mısır nişastası falan vardı o yüzden almaktan vazgeçtim. Şuan küçük olduğu için mamaya ihtiyacı var anne sütünü karşılaması adına
mirayybebek DilaraYigit1 değil canım mama anne sütüne bire bir yakın devam sütü farklı tavsiyem mama al sma kullanıyorum cok memunum