leylaylcnkaya Hanımlar bebeğim gazlı bi bebek acaba hangi ayda bitti sizin bebeğinizi gaz problemi hangi ayda rahatladınız?
durupelin leylaylcnkaya 7 ay da rahatladım Allah yardımcınız olsun ama geciyor bu zamanlarda büyüdükçe başka başka şeyler çıkıyor rahat olun sadece
ElisaNazzz leylaylcnkaya benim 3.ayda bitti gazımız canım çok şükür damlalar mamasını gaz için aldım bide Kiraz çekirdeği torbası çok işimi görmüştü canım
Minejjan Herkes yürüyünce daha zor diyordu ama ben yürüyünce rahat ettim kendi istediğini yapıyor ve istedigi yere gidiyor 💃 11 buçuk aylıkken yürüdü zaten 🥳 şuan 18 aylık kafasına göre takiliyor 😂