Diyannaa Merhaba hanimlar yalın zamanda kürtaj oldum sagliksiz gebelikti 4 gun oldu olali kurtaj ama ne kanamam var ne adet oldum suan abdeslenip kuran yada namaz kilabilirmiyim hanimlar .
yeymnmmm0 Diyannaa abdest alıp kilabilirsin canım. Bende kürtaj oldum benim kanamam 40 günden fazla sürdü 41. Gün abdest alıp normal devam ettim namaza. Erken bitseydi yine aynı şekilde yapicaktim
Purely Diyannaa benimde aynı böyle oldu canım ilk gün 1 tl kadar kab geldi sonrası yok. Bende abdestimi aldım