Elina-Sevan merhaba. Benim kızım şuan 14 aylık. Ama ek gıdaya geçtiğimizden beri ben kahvaltıda hep tek verdim öyle vermeye çalışıyorum. Yemiyor diyebilirsiniz evet yemiyorlar bazen gerçekten. Ama ben hep kahvaltılarımızı birlikte hazırladım ve ona da tek tek verdim. Amacım kahvaltı öğününü öğrenmesini sağlamak ve damak tadını oluşturmak. Genelde haşlanmış yumurta sarısı ya da sadece yumurta sarısından çeşitli omletler, pankek, sebze, meyve, avokado ya da kuru hurma kuru incir koyuyorum tabağına. Bazen börek oluyor bazen krep. Alerjik bebek olduğu için ona göre değişiyor. Yemediği şeyleri pankeklerin içine falan katıyorum. Önce bu şekilde kahvaltı öğünü yaptırıyorum. Eğer ki yemezse 1 saat sonra falan başka şeyler yapıyorum yine tabi ki. Kesinlikle karışmak haddime değil naçizane tavsiyem bu yönde 😊