Kızlar bebeğim 3 aylık. Ebebekten bebek arabası aldığımızda oto koltuğu da almıştık. Kayınvalidem hastane çıkışında kullanmamıza izin vermedi pöçü batar diye. Şimdi 3 aylık olduk. Salı günü doktora gideceğiz artık kullansak bir sakıncası olur mu? Ayarlanmıyor da sanırım düz hale gelmiyor mu