Kızlar dün eşim pastırma getirmişti.kuru fasulyeyi bununla yap çok güzel olur dedi.Fasulyemi de ısladım Ancak şöyle bir durum var; ben hayatımda hiç pastırma yemedim.Çemeni sevmediğim için.Bekarken bile ailem pisirince evden kaçardım.Sevemedim bir türlü.Eşim çemeni sıyrılmış bu pastırmanın dedi.o istediği için pişiricem birazdan.kurufasulyeyle pastırma birleşince nasıl bir tat oluyor? Daha önce yapanlar yiyenler bana bilgi verebilir mi? 😙