Kutudakikedi . Bebde iki buçuk üç saat aralik koyuyorum ama üç beş kasıktan sonrasını yemiyor. Erken mi davranıyorum acaba diye düşünüyorum. Yeme konusunda çok iştahsız. Acikmadan mi yedirmeye çalışıyorum acaba diye düşünüyordum. Normal aralik koyuyormuşum. Yine de yemiyor 🤦♀️