Bebegim 8 aylik biz bestrion kullaniyorduk doktorumuz bıraktirdi içinde c vitamini oldugunu ve böbrek taşı oluşturur dedi geri saglikocaginin verdiği ferrumu kullanmaya basladik ama kızımın dışkısı koyu ve simsiyah bildiginiz onunla mi alakali bilmiyorum size sormak istedim kizlar