Alırken tarihe dikkat ettiniz mi? Maasi onden aldığımız icin borclu kalmamak adina.. ben yüzyüze baslayacak mi emin olup öyle almak istedim yani subat 15 gibi ama o zaman da maaş almis olucaz müdür 1 i gibi karar vermem gerektiğini söyledi sizler nasil yaptiniz?