Asya Kızım 2.5 aylık artık çok fazla emmek istemiyor. Kolik bi bebek zaten kilo alıyor mu doyuyor mu merak ediyorum. Sürekli emzirmek istiyorum ayakta hoplatarak vs ama kendisi almıyor 3 saat de 1 beş dk emiyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
deletedmom01 Asya Kilo alımını bezinden anlarsın çişi güzelse kilo alıyordur. Benimde oğlum bazen yatınca emmek istemiyor ama kucağıma alıp hoplatınca emiyor internetten emzirme yöntemlerine bi bak istersen belki işine yarar.
Thesra Asya Bu ayda bebeklerde meme reddi olabiliyor canım pes etme sakın az az emsin ama emsin merak etme geçici bir dönem sen emzirmeye sürekli devam et
Thesra Asya en fazla bir ay sürer bazen gündüz çok emmeyip gece uyurken emiyolar ama dediğim gibi uzun sürmeden geçer sen bu süre zarfında kendini sıkma sürekli emzirmeye gayret etki bırakmasın memeyi bazı bebekler bırakabiliyormuş çünkü
Deletedmom358 Asya çilli bezinde iyi canım bence mama verme derim ileride meme reddi yaşarsın ama senin kararın annesi sensin onun için en iyisini sen bilirsin 💕🌺