hunilimomm bir_pasa_annesi o ürünü satan kişi ürünü alıcağınız da alta onun puanı var(8.9) gibi ben onlara yorumlara çok dikkat ediyorum bu sıkıntı yaşamayim diye
bir_pasa_annesi hunilimomm 9.3 yazıyor kuuzm kusura Bakma ilk kez alısveriş yapıcam burdan ondan soruyorum
TalentedMom bir_pasa_annesi Kapıda ödeme yok ben hep karttan alırım hiç sorun yaşamadım güvenilir bir site alabilirsin
hunilimomm bir_pasa_annesi gayet güzel bi puan bi sorun olacağını sanmıyorum elimden geldiğince yardımcı olurum 🌸
BugraCan27 bir_pasa_annesi sürekli alışveriş yapıyoruz evet kapıda ödemesi yok ama gerçekten güvenilir 2 yıldır hiç sorun yaşamadık
bir_pasa_annesi YigitAlpsMom 24 martta bunun içinde 6 gün sonra yiyrnşmin doğum günü var ikisini bir aldım