Alacakus Oğlum yirmi aylık 2 haftadır çileden çıkma derecesine geldim.🙄 Niye böyle oldu bu çocuk ya iki yaş sendromu belirtileri nedir aceba sizin cocuklarinizda nasıl tepkiler değişiklikler oldu merak ediyorum ve daha 20 aylıkken başlar mi bu seyyy..🤦🏻♀️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Alacakus oğlum 3 yasında 2 yasındayken istedigi olsun isterdi kendini yerlere atardı gece cok zor uyurdu yemek yemezdi ağlardı ve daha fazlası Suan bunlar artmış durumda ama gecici sabırlı olmalısınız🌼
kuzeyto Alacakus 18 aylikken basladi 26dayiz aynen devam, bir inat bir bunalim her dedigi olacak yoksa kiyamet kopuyo. Esiri olduk valla
damlahira Alacakus 15 aylıktan beri 2 yaş sendromunu yaşıyoruz felaket ya iştahı çok kötü küçükken yediği çoğu şeyi yemek istemiyor en çok bu iştah beni zorluyor çok yaramaz bir çocuk değil inatçıdır istediği olmadığı zaman ağlıyor küsüyor ama taviz vermiyorum güzelce anlatıyorum kızmadan bağırmadan dikkatini başka yöne çekiyorum bu şekilde geçiyor bakalım
Berivankuru Alacakus 19 aylık olacağız bizde de basladi. Oturdugum yere ailemde cok uzak kimseye bırakıp buraz dinlenermyorm aksam eşim gunduz ben ilglenyorz
Alacakus MiracAlpinveUmutunAnnesi uykusu iyiydi oğlumun gündüz uyur akşam da en geç 10 da uyurdu şimdi ne uyku düzeni kaldı ne yemesi sebepsiz ağlamalar falan birde sürekli evde pandemiden kardan dışarı da çıkamıyoruz çok sıkılıyor beni de bunaltiyor bazen sesim yükseliyor vicdan azabı çekiyorum.🥴 İnşallah düzelir ALLAH’IM yardımcımız olsun.🤲
Alacakus kuzeyto aynı durumdayız valla ne yapacağımızı nasıl mutlu edeceğimizi şaşırdık bir mutsuzluk halı sürekli..🤦🏻♀️
Alacakus damlahira üç öğün değişik yemekler yapıyorum sırf yesin diye ama yemiyor çok huysuz oynuyoruz mesala beş dk sadece altıncı dk da başlıyor miymiylik ağlama ortada hiçbir şey yokken ağlıyor çok şaşırıyoruz eşim diyor noluyor bu çocuğa..🤷
Alacakus Berivankuru aynen bende öyleyim gurbetteyim. eşim askeri personel o evde olabildikce bakıyor ama eşimde de durmuyor beni görmesi lazım görüş alanından çıktım mi kıyamet kopuyor.