2 ay 10 günlük bebeğim var. Hem anne sütü hemde mama veriyorum. Yaklaşık 2 haftadır meme emerken işkence yaşıyoruz. Sanki emme pozisyonunda sancılanıyor gibi geliyor bana kızarıyor memeyi tutup uzatıyor iki kere emiyor bırakıyor,ağlıyor. Zaman zaman da tam o anda gaz çıkarıyor. Acaba meme reddi mi yoksa gaz problemi mi? Ayağa kalkıp hoplaya zıplaya emzirmeye çalışıyorum. Sessiz karanlık oda tercih ediyorum ama yok yani en fazla iki meme de 2-3 dk kalıyor toplam. Kalan sütümü de sağıp veriyorum.