SevdaGg 3 aylık bi bebegim var dogumdan snra hiç bsey kullanmadm kendim için aranızfa kullann var m acaba varsa neler kullanıyorsunuz acaba
Karas SevdaGg 5 aylık oldu bebeğim daha yeni başladım iMom Latte kullanıyorum 3 gündür bi tık değişiklik var gibi ama zamanla görücez
Ates_mami SevdaGg gebelikte kullandıgım demir ve vitamine devam ediyorum. En az 6 ay daha kullanacağım
Birceninannesi SevdaGg evet demir hapı voonka, multivitamin olarak da prenatal life kullanıyorum genelde i mom latte öneriliyor ama bunun içeriği daha zengin. Fiyat olarak brz yüksek gbi ama ben çok memnunum saçım da dökülmedi halsizliğim fln da yok