1 ay 11 günlük bebeğim. Geceleri sabahlara kadar süren ağlama seanslarimiz nerdeyse her gece var. Gaz damlaları rezene hiçbirşey fayda etmiyor. Uyanık olduğu her an ağlıyor. Kucakta durmak istiyor ama yine ağlıyor.Böyle uyanık olupda etrafı incelediği sessiz durduğu bir anı bile yok nerdeyse. Ve üstelik emmiyor. Süt sağmak zorunda kalıyorum. Böyle yapınca cok yoruluyorum ve çok üzülüyorum. Onunla konuşmak istiyorum tepki versin istiyorum gülmeye başlasın istiyorum ama çocuğum sadece ağlıyor. Napacagimi artık hic bilmiyorum. 2 aylık olacak yakında onu oyalayabilecegim neler olabilir. ? Ilgisini çekecek seveceği. Gaz icinde nurse harveys ve biogaia kullanıyoruz ama hiç etki etmiyor.