YagmurKoksal Bebeğim 5 aylık oldu dünden beri ateşi var doktora gittik bogazı kızarık dedi bir tek calpol kullan dedi en fazla 38 i gördüm ama 6 saate bir veriyorum ne zaman geçer acaba bebişleei geçiren anneler var mı önerileriniz