Merhabalar sevgili anneler
4 aylık bir kızım var ensesinin üstünde doğduğunda beri kızarıklık vardi dr gecer dedi. Geçen gün bi baktık küçük bir yara olmuş kendisi yapmıştır diye düşündüm fakat 2. Yara da oluştu. Pazartesiye randevu aldım ama sebebini bilen var mi? Veya başınıza geldi mi?