DilaraYigit1 Bebeğim uyumuyor geceleri bile yarım saat uyuyup uyanıyor artık tükendim, bir gecede olsa rahat uyku uyumak istiyorum. Bir iki çay kaşığı rezene veya anason çayı vermeyi düşünüyorum hangisi daha iyi olur sizce kullanan varmı faydasını gören
Nohutannesi DilaraYigit1 hiçbiri. Bitki çayları yetişkinlerde bile toksik etkiler yapabiliyor. Bebekler için hiç uygun değil. Kendiniz bilirsiniz tabi ama bu gecelik eşiniz baksın mümkünse siz dinlenin. Öbür türlüsü daha can sıkıcı olabilir
Cgdmltr93 DilaraYigit1 bende burda duymuştum. Araştırmak lazım. Ben anason veriyordum ama hiç fayda etmiyordu. Uykusuzluk bebeklerin ruhuna işlemiş
DilaraYigit1 sevval_5481 çok sağol canım inşallah ise yarar bende artık bi nefes alırım çok yoruldum hem hamileyim hem diş çıkarıyor aşırı huysuz sürekli ağlıyor inan halim kalmadı bakmaya
Bur608 Anason rakı malzemesi olarak kullanılır . Bebeklere verilmez bence Rezene verebilirsin canım .
Bur608 DilaraYigit1 rezeneyi dene istersen eczanede uyku için damlalarda satılıyor bi araştır bak istersen
DilaraYigit1 Nohutannesi annemdeyim ben eşim de yok şuan , kimse de durmuyor meme de uyumak istiyor aç olmadığı halde emzik gibi kullanıyor beni yalancı emziği veriyorum istemiyor
Demetbulut DilaraYigit1 memede durmak istemesnin bi nedeni olmali disleri geliyorsa o yuzden agrisini hafifletmek icin emmek ister karni agriyodur gazi vardir