Mlkmhrrm doğduğundan beri hep yüzüstü bıraktım ben. Kollarına açma kapama gibi hareketler, bacaklarına makas, bisiklet gibi hareketler yaptırdım. Kendim sağa ve sola doğru döndürme yaptırdım. Donmesini teşvik etmek için basının olduğu tarafa çapraza oyuncak koyuyordum. 3 aylıkken yüzüstü dönüyordu. 4 aya doğru da yuvarlanmaya başladı. Ama her çocuk farklı bazıları erken bazıları çok geç hareketleniyor