Mlkmhrrm 3,5 aylıkken yanına düşen oyuncağını almak için yarım döndü. Ben şok. Ama teşvik etmedim orda kaldı 😂 kanepeyi açtım yastık koydum faln nolur nolmaz diye. Şuan 4aylık. Biraz çabalasam hızlanabilir belki ama yere koyamam çünkü soğuk.
bide her bebekten bebeğe değişiyo. Kuzenimin ki 7/8aylıkken döndü 1yaşına gircek hala yürümüo 😅 tembel miniğimiz.