Annebebek58 Bebegim 6 aylik mama mem olarak beslenme sagliyoruz ama biberonu tutmak istemiyor emzik kullaniyor halbu ki emzigi tutan biberonu da tutar derler ya 3 4 sefer guzel guzel emmisdi simdi emmek istemiyor neden acaba ?
Annebebek58 ADT mama da sorun yok guzel guzell iciyordu mamayii ayni mama hatta sevmese bastan icmezdi diye dusunuyorum