Benimo alakasi yok oyle bi halk arasinda gelenek var sezeryan göbeği diye ama ben sezeryandan sonra 6.gun korse kullanmaya basladim doktoruma danisarak 1,5 ay kullandim cok duzenli 2,5 aydada tum kilolarimi verdim gobegim yok sarkmada yok 2 sene oldu dogum yapali cok sukur