İki senelik evliyim evlenmeden önce bu kadar sık mantar olmuyodum.. evlendikten sonra neredeyse her ay bunu yaşamaya başladım sürekli krem fitil kullanıyorum özellikle adet döneminde çok kötü oluyorum.. arkadaşımın biride aynı bu şekilde olduğunu söyledi doktor eşinde olabilir demiş.. ilk defa duydum başına böyle bişey gelen varmı.. eşimden dolayı olabilir mi..