2 ay 27 günlük kızım var 1 haftalıkken gaz sorunumuz başladı tam düzeldi derken uyumamaya başladı gündüz yarım saat uyuyor resmen 🤦🏻♀️ Ve benim dinlenmeye zerre fırsatım yok. Önceden akşam 8-9 gibi uyurdu şimdi oda yok uykuya geçene kadar neler çekiyoruz 11 den sonra uyuyor bende 1 gibi uyuyorum Pert bir şekilde sabah 8 oldu mu kalkıyor… tabi 8 olana kadar gece kaç defa kalkıyoruz… bünyem kaldırmıyor artık başım çatlıyor kolumu kaldıracak gücüm kalmıyor bazen. Nolur biri bana bu günler geçecek desin 😞 yoksa kendimi psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum 🤧 corona yüzünden ne evimden çıkıyorum ne de kimse geliyor iki insan yüzü görünce mutlu oluyorum o gün de kesin kızım durmaz tat alamıyorum. Çok bunaldım çok