queenMother RabisSerra normal bi oyuncakçıdan canım anasınıfına giderken okulda varmış çok istedi evede almıştık 35 liraydı şimdi bilmiyorum tabi
archmom RabisSerra dijital cizim tabletleri var cok guzel resim cizmeyi seviyosa onlardan bakabilirsiniz
Ozgeb Benim iki tane 5 yaşında kız yeğenim var ve en çok oynamayı sevdikleri şey barbie. Değişik barbielere bakabilirsiniz
RabisSerra Ozgeb birsürü barbiesi var ve ben artık büyüdüğünü düşünüyorum daha eğitici şeyler almak istiyorum☺️
Eses20 Woody aa bu ne güzel bişeymiş yaa ben de doğum gününde yeğenime alayım o da bu yıl okumaya geçti 😇 teşekkürler fikir için, ilk defa gördüm çok tatlış 😇