Kubrasen93 Arkadaslar bebegi 10 aylik olup günduz tek uyku yapan varmi ? Bebegim bu aralar ilk uykusunu yada ikinci uykusunu uyumak istemio ama tek uyku icin henuz cok erken degilmi yardimci olabilirmisiniz ?
Deletedmom_52 Kubrasen93 tek uyku için erken canım. 18 aylıkken öneriliyor tek uykuya geçiş. Dönem dönem uyumak istememeleri normal bence. Benim oğlum şuan 14 aylık götürebildigim kdar götürcem iki uykuyu. Ama 10 aylıkken benim oğlumda direniyordu
Purely Kubrasen93 10.5 aylık mümkün olduğu kadar yapmıyorum. Sabah 8 uaybir 11 de uyur uyanınca 3 3.5 saat sonra yine uyuturum uyanır 4 saat sonra gece uykusuna yatırırım. O o uykuyu istemiyor olsa da illa uyutuyorum çünkü tek uyku için aşırı erken beyin gelişimini etkileyebilir.
ahdkh8689 Kubrasen93 10 ay sendromu bende aynı dertten muzdaribim uyumuyor iştah yok ancak oyun oynayalım en zoru kirkliyken bide bu ay geldi bana çok huy değiştirdi odadan çıkmamı istemiyor hiçbirşeye izin vermio kndi istediği olana kadar ağlıyor gececkmi bilmiyorum ama çok zor dönem
Kubrasen93 Deletedmom_52 uyudugunda aslinda uyuyor besigine koyunca uyaniyor uyku saatleri sasti bu yuzden napicam bilmiorum 🤦♀️
Kubrasen93 Purely bende oyle yapiorum 7 de kalkio 10 bucuk gbi yatiriyorum uyuyo aslinda ama besigine koyunca uyanio sonra ayagma aliorum salliyim die uyuyo yne kaldirirken uyanio bidahada uyumuyo busefer
Kubrasen93 ahdkh8689 vallahi zaten atak döneminde istahi yine normal ama gunduz tek uyku yapmak istyo aksamlari babasina asik gbi bakio babasi kucagina alinca aglamaya baslio benim yakama yapisio brakmio🤣🤣 Direniyoruz ne diyim 🤣