Dygurase Kızlar oğlum kakasını hergün yapmıyo bugün 5. Gün ve sabah actığımda cok cok az bi kakası vardı sizce sütüm mü yeterli gelmediği için kakasını cok yapmamış olabilir 😢
Mom727373 Dygurase kaçıncı ayında? Biz 3. aya girdik bizimki de azaldı çünkü artık sütün büyük bölümü sindirilmeye başlıyormuş. Ve günde en az 5 çişli bez alıyorsanız sütünüz yetiyordur. Yetmediğinde zaten bağırıyor mutlaka anlarsınız
Ayyuce101 Dygurase kilo aldırdığı için yapmıyor canım 7 güne kadar normal 7 günü geçtiyse doktorunuza tanışın
Dygurase Ayımıza girdik ya cok sağolun kızlarr 🙏🏻 İçim rahatladı hep aklıma yetmiyodu şüphesi geliyodu çişini 5 kere alıyorum yapıyo yani
Ayyuce101 Dygurase oda bebeğiniz gayet doyuyor benim kızımda üç gündür yapmıyor korkacak bir şey yok yeterki sağlıklı olsunlar 🤲🥰