Merhabalar,
Kızım 6 aylık 1 haftadır ek gıdaya başladık. İlk 2 3 gun cok keyifli yedı. Azar azar verdım. Spnra zamanla arttırdım. Son 2 3 gundur yemiyor. Dıslerıde inanılmaz kasınıyo cok huysuz belkı ondan olabılır. Bende emzırıyorum sadece gunde 1 öğün veriyorum. Oda bebek bıskuvısı, süt ve kecıboynuzu özü. Onu bir nebze yiyor ama sebzelerin yemiyor.1 ay tek öğün gıdıp sonra 2 ogunemı gecsem.sütümde 8 9 kere cekmede gelıyo. Cekerken sınırlenıyo azalıyor sanırım anlamadım. Siz neler yaptınız paylasırsanız Sevınırım