EylulcumDefnem valla biz şuan 3 aylığız. İzmirden istanbula geldik daha bu gece eşimin ailesinin yanına. İlk seyahatimizdi. Bebeğin ısısını hep aynı tutarsanız yol boyunca bişey olmaz. Zaten dışarı da çıkarmazsınız çok soğuk olacaksa pek. Ama bütün düzenleri bozuluyor. Geldiğinden beri hep ağladı ki hiç ağlayan bi bebek değildir. Başkası kucağına alınca ağladı, uyku saati kaçtı ağladı. Sabah kendine gelir inşallah.