Cigdemalparslan başka bebekler daha az olabilir bu sizinkinin normal olduğunu göstermez. Doğum kilosuna ve aylık kilo alımına bakılır. Benimki hep ayına göre çok gerideydi ama doğum kilosu düşüktü ve kilo alımı normaldi. O yüzden dr lar normal derdi. Aylık 700 ün altında ise dr lar normal kabul etmiyor hele ki 2 aylık ise. Ben bebeğinin kilosu iyi ne bekliyorsun benimki şu kiloda diyenlere bakmayın derim. Bebeği aylık normal sınırda alıyorsa dr iyi der zaten dr lar için kaç kilo olduğu değil aylık kilo alımı önemlidir.Çünkü her bebek farklıdır. Daha çok küçük bir çocuk dr u görmeli bence. Bazı tahliller yapmanız gerekiyor olabilir