2lokummannesiii Yani ben oyalamıyorum sanıyoeum ama yok. Kartlara bakıyoruz yok. Kurbağa kule var top atıyoruz döne döne düşüyor. Onu da söküp fırlatıyor. Yani arabana bin süreyim diyorum 1 2 dakika anca duruyor. Yani legolarla oynuyoruz diyeyim ben yapıyprum o söküyor sonra hepsini fırlatıyor. Top oynuyoruz istemiyor. Masa sandalye aldık yaz sil onu yaz sil yapıyor sonra ondan da sıkılıyor. 🤷🏻♀️ Kitapları yırttı hep. E benimde yapacak bir şeyim yok, tepemden inmiyor sıkılıyor biliyorum. Bende sıkılıyorum. Reklama bakıyor aralarda izin veriyorum izlemesine napayım🤷🏻♀️