dehsetulvahset Biraz büyüdüğün de pusete sığmayacak. O zaman ne yapacaksınız? Biz de bazen masa da bazen yerde yiyoruz. Yerde yediğimiz zaman mama sandalyesinin altinı cikartiyorum bizle ayni hizada oluyor. Normalde cok hareketli bir bebek eli ayagi durmuyor, mama sandalyesi zaptediyo biraz 🤭 yemek yaparken bile yanima aliyorum mama sandalyesine koyuyorum. Yani bence gerekli bisey bence ama gene de siz bilirsiniz.