gonul0604 Semaab bende ordan almıştım mükemmel oğlum 10 aylık olacak çok seviyor ama içine puset minderi koydum ben daha rahat oluyor güle güle sağlıkla kullanın❤️❤️
MssKrks Zekzek Dolabı kurdunuz mu canım. Nasıl duruyor. Bende A101 onlineden aldım da daha gelmedi merak ettim nasıl gözüküyor diye 😊
Leylamoms MerveHanim bebek ile gidebileceğiniz mesafede degil mi ben bebek ile gittim hemen yakin evime
MerveHanim Leylamoms sabah küsmüştük te snra barıştık anamla 😂 kandırdım giittik bebekle arabada beklediler ama hiç birşeyyy kalmamışşş bi çıngırak aldım o 😂
annesinin_kizi Leylamoms bende kızıma arabalı mama tabağı aldık şuanlık ihtiyacı o vardı Ama porselen miş eşim aldı eve getirdi kullanışlı olur mu acaba
annesinin_kizi Leylamoms çok güzel kullanışlı ama bebeğin eline verilmez Takrar gelir canım o zaman alırsın
Leylamoms Merila manyetik olanlar için 3+ yazıyor kitaplarda yok yas siniri ama onlarda bol resimli yazıları küçük
Dmt-01 Leylamoms bende bu manyetikler ve yer matı için gitmek istiyorum ama hava çok soğuk eşim işte çocukla gidemem üst geçt var yoksa çok uzak değil aslında ama üst geçitten geçmek bebeksiz bile zorken bebekle imkansız
nursocum Leylamoms manyetikleri , davul o kadar sanırım annem gidip almış. Tabak çok kötü kimse almasın daracık ve porselen 🥰
Semaab Meltem95 evet bu akşam yemeğide onda yedirdim fiyat performans ürünü çok pahalı birseye gerek yok mutfak masasıyla aynı hizada yemek masasında biraz aşağıda kaldı ama biz sevdik sadece bacak kısımlarında ki plastik sert oralara bir çözüm arıyorum