birolanameftun Merhaba canlar mama sandalyesi almak istiyorum ama şu masa sandalye olabilen mi yoksa normal olan mı mantıklı kullananlar hangisinden memnun? Ya da lüzumlu mu masa sandalye olması ?
anne15 birolanameftun ayak basmaya yer olunca kendini kaldırır dediler daha önce okumuştm burda. Bn bime gelen pilsandan aldm yeterli geliyo . Genelde yerde yediriyorum
duru_20 birolanameftun kesinlikle ikea antilop mama sandalyesindeki en önemli şey bence temizliğinin kolay olması , hafif olması, yer kaplamaması bunlar bu sandalyede mevcut tabi aynı zamanda sağlam güvenli bi sandalye hiç arayışa girmeyin alın geçin 😍🙏🏻
Bebeto35 birolanameftun ikea antilop kullanıyorum hafif ve temizliği çok kolay. Ayrıca bebeğim mama sandalyesini kullanan 3. Bebek(arkadaşımdan almıştım). Kızımdan önce 2 bebek daha kullandı. Kızım büyüdükten sonra ben de vereceğim ihtiyacı olana.
dehsetulvahset Ya bebde merak ediyorum evim.kucuk ana.kucagi puset oyuncaklar derken doldu aca a mama sabdalyesi almasam mi dedim cok gerekli mi kac ay kullaniliyor ki
birolanameftun Bebeto35 peki bebiş oturduğunda ayaklarını koyacak bi yer var mı hani sallanıyor ayakları acımıyor mu minik bacakları
duru_20 birolanameftun basma yer olması çok tehlikeli ayağa kalkıp düşebilir bence basma yeri çok gereksiz eğer çok istenirse masanın ayağına pilates lastiği bağlayabilirsiniz onun üzerine bassın 😁👍🏻
Bebeto35 birolanameftun ayaklarını koyacak yer yok ama kızım bi sıkıntı yaşadığına dair belirti vermedi.
Eylullunannesi Bence kesinlikle gerekli mama sandalyesi desteksiz oturduğundan itibaren kullanilan ilerleyen zamaanda kendi yemesinide gelistirir.sende rahatca yaninda yemek yiyorsun
Giizz birolanameftun masa sandalye olanlardan kesinlikle almayın derim çocuk ona basıp kendisini kaldırıyor. İkea antilop mama sandalyesi benimkisi çok memnunum tavsiye ederim. Dayanıklı kullanışlı otellerde cafelerde bile bu kullanılıyor
Tlnbrky birolanameftun kesinlikle gerekli ama afilli bişey olmasına gerek yok e bebekte ayrılabilen mama sandalyesi gayette iş görüyor fiyatı da çok uygun..bebeklerin daha rahat yemek yemeleri için ayaklarının bi yere basması gerektiğini okumuştum ayaklanınca zorluğu olabilir ama yine de basma yeri olmalı ☺️