Esraa1 Sizce almalı mıyım yoksa rendede sıkıp suyunu mu cıkarıcam hangisini önerirsiniz kızlarr 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Pinarbek Esraa1 ben severek kullanıyorum bekarken annemin evinde vardı yaz kış kullanırdik evlendim annem ev hediyesi aldı sadece bebek için deil kendimizde kullanıyoruz kışın hasta olunca falan yada kahvaltıda güzel oluyor
Pinarbek Esraa1 sanırım şuan piyasadaki en uygunu o, biz 5sene once 60tl ye almıştık şimdi fiyatlar uçmuş