Kızlar geçen post açmıştım kızımın yanakları çok kötü diye doktora resim atmıştım doktor süt ürünlerine alerjisi var dedi diyet listesi attı hipokort krem yazdı kullan dedi neyse içime sinmedi doktora götürdüm test yaptılar yumurta kuru yemiş yeme dedi ama derken öyle eminsizdi tuhaf oldum hocam ne zaman geçer ne şekilde ilerliyim dedim 1 ay sonra gel kan tahlili sonuçlarına göre konuşalım dedi süt ürünleri yumurta kuruyemiş herşeyi kestim ne ben yiyorum ne ona veriyorum yanakları halem kızarık ne kadar süre sonra geçiyor ben mi aceleci davranıyorum ama bunlara alerjisi olsa niye 9 ay sonra çıkıyor ortaya acaba egzemamı diyorum kafam çok karışık başka doktora götürmek istiyorum ama muayene ücretleri bayağı yükselmiş tahlileride testleride hesaba katınca şuan tekrar götürecek durumda değilim yaşayanlar bi anlatabilir mi arasında ki farkı